پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

محمودی: همه بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند
بازديد : 749

شهرام محمودی پس از پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: نمی توانم پس از این پیروزی احساس خودم را شرح دهم. خوشحالم که موفق شدیم کشور صاحب نام والیبال کوبا را شکست دهیم.  کوبا چندین دوره لیگ جهانی را تجربه کرده و عناوین خوبی بدست آورده است. اینکه ما توانستیم در خانه حریف دو بار کوبا را شکست دهیم و پنج امتیاز بگیریم واقعا جای خوشحالی دارد. فکر می کنم این پیروزی در تاریخ ثبت شود. همه بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند. شما شاهد بودید که تقریبا 9 ساعت اختلاف زمان با تهران داشتیم. فکر نمی کردم بتوانیم اینقدر خوب و روان بازی کنیم. هنوز هم بدن های ما به شرایط عادت نکرده و قدری مشکل داریم. با این حال همه از جان و دل مایه گذاشتند تا موفق شویم. مردم ایران لایق بهترین ها هستند. خودمان واقعا خوشحالیم. وظیفه ماست که هر طور شده دل مردم را شاد کنیم. می دانم در ایران ساعات اولیه روز است و امیدوارم که مردم از پیروزی ما انرژی گرفته باشند و روز خوبی را آغاز کنند. من پیروزی را به همسرم و خانواده ام و همه مردم عزیز کشورم تقدیم می کنم.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط k1 در تاریخ 1392/4/16/7 و 12:38 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام.دوست عزیز وبلاگ زیبایی و خوبی داری من آماده تبادل لینک هستم.کافیه وبلاگمو با اسم دانش گستر لینک کنی و بهم اطلاع(تو قسمت نظر) بدی تا بلافاصله لینکت کنم


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف